מכון אריקה לנדאו

נוסד 1969

חוגים לילדי כיתה ג’

 

כיתה  ג 
ימי א’ ימי ב’ ימי ג’ ימי ד’ ימי ה’
16:00-17:30 תעלומות בלשים ומסתורין* הכתה המעופפת* אלקטרוניקה משחקי חשיבה רובוטיקה למתקדמים 2Wedo*
תכנות למתחילים בסקראצ’* תעלומות בעולם הטבע
עיצוב מוצר* אוריגאמטריה*
הסודות הגדולים של הטבע
.
17:45-19:15 מה יוצא מטעות ומשטות?* מרעיון להצגה אלקטרוניקה מתקדמים* פודקאסט* מעבדת ההמצאות*
חדר בריחה* ידיים ירוקות* רופאים לעתיד* גוף האדם בפעולה*
תעלומות בלשים ומסתורין* תקשורת nlp
.  

לחזרה לרשימות החוגים לפי קבוצות גיל לחצו כאן

* מלא/סגור לרישום

.

החוגים:

אוריגאמטריה הדרכה:  לי-ים סידהי

אוריגאמי, בתרגום מיפנית, היא אומנות קיפולי הנייר. כלומר, יצירת צורה מנייר.

אבל מה זה באמת?

מתוך עולם הקיפולים נראה כמה רחוק אפשר להגיע רק עם נייר: ניגע בתחום הגיאומטריה, נבנה צורות תלת מימדיות ומבנים שונים, נגלה את המדע שמעבר לקיפולים, נבדוק בעזרת הנייר  אווירודינמיקה ונכיר את התרבויות השונות שכל קיפול מייצג ומביא עימו. ומי יודע, אולי אפילו נגיע לחלל

אז לכל מי שרוצה לחשוף סודות ולחקור עולמות דרך נייר – אני מזמין אתכם להצטרף אליי.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

אלקטרוניקה  הדרכה: פליקס חודק 

רוצים לדעת איך עובד המקרר בבית, המזגן, המחשב?

האם אלה ומכשירים חשמליים אחרים סביבנו מצייתים לאותם חוקים פיסיקליים ופועלים על פי אותם העקרונות?

בחוג שלנו נרכוש ידע ביסודות החשמל והאלקטרוניקה, נקדם את ההבנה והחשיבה הטכנית על מנת להבין כיצד פועלים מכשירים ונחפש פתרונות לאתגרים טכנולוגיים.

נעשה זאת באמצעות בנייה של מעגלים חשמליים בדגמים שונים, בשיתוף פעולה עם חברינו לקבוצה בחוג.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

אלקטרוניקה מתקדמים  הדרכה: פליקס חודק 

בקורס “אלקטרוניקה למתחילים” למדו הילדים את יסודות החשמל, שמם ומטרתם של רכיבים אלקטרוניים. הם למדו כיצד להרכיב מעגלים חשמליים, למצוא ולחסל את התקלות הפשוטות ביותר.

הקורס “אלקטרוניקה למתקדמים” כולל לימוד מעמיק יותר של התהליכים המתרחשים במעגל חשמלי. לימוד בנייה ומטרתם של מעגלים משולבים, גם שליטה ובקרה עליהם. היכרות עם פעולתם של אלמנטים לוגיים ומיקרופרוססורים. בניית מעגלים חשמליים ואבות טיפוס של מכשירים אלקטרוניים קיימים המבוססים על מיקרופרוססורים מעגלים משולבים. פיתוח ובנייה של מעגלים חשמליים הפשוטים ביותר על בסיס מאפיינים של רכיבים אלקטרוניים ונוסחאות וחוקים פיזיקליים.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

גוף האדם בפעולה הדרכה: מאיה גומבוש

אם תמיד רציתם להבין כיצד פועלת המכונה יוצאת הדופן שנקראת גוף האדם, אם סקרן אתכם לדעת מה מבדיל כל אדם מהסובבים אותו ואם תרצו להעמיק וללמוד מגוון רחב של נושאים בביולוגיה ורפואה, אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לקורס חווייתי ומרתק. בקורס נלמד ביחד על מערכות גוף האדם: מערכת הנשימה, מערכת ההובלה ומבנה הלב, מערכת החיסון, מערכת העצבים ועוד.

נתעמק במושגים בגנטיקה ותורשה של גנים מדור לדור, נלמד על מבנה ה- DNA ונחקור את מבנה התא האנושי ואפילו נלמד קצת אקולוגיה, נכיר את החיידקים והווירוסים השונים ונתנסה בחבישות שונות כחלק משיעור עזרה ראשונה.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

הכתה המעופפת הדרכה: שמוליק אהרוני

הכיתה המעופפת תיקח אתכם למסע אווירי מדהים ,נטוס בכל סוגי כלי התעופה ,נחקור כיצד הם מצליחים לעלות לאוויר.

נבנה דגמים שונים ונטיס אותם ,נבצע משימות חקר ובילוש בתחום התעופה ,נעקוב אחרי חלוצי התעופה השונים ,נבצע ניסויים בתחום האווירודינמיקה .

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

הסודות הגדולים של הטבע  הדרכה: אהרל’ה מאירוביץ

ברוכים הבאים לעולם “הסודות הגדולים של הטבע”. בואו לגלות את העולם הנסתר, המופלא והמפתיע שסביבנו.
מהו הקשר בין החיפושיות המתרוצצות על פני האדמה, לבין החמצן באטמוספירה? מדוע אנו חשים את עקיצת היתוש בגופנו, רק לאחר שהוא עף? מהו הסוד הגדול של מפלי המים הגדולים בעולם? באיזו חנות ניקנה המצפן, שמאפשר לסיירות הדבורים לכוון את חברותיהן לפרחים מלאי צוף? באיזו אוניברסיטה למד עכביש המים את מלאכת האריגה, את יכולתו ההנדסית, ואת מדע האוירודינמיקה?
בחוג “הסודות הגדולים של הטבע” נצא למסע מסביב לעולם, נלמד על העוצמות האדירות של הטבע, על ההרמוניה והשילובים הבלתי אפשריים שהוא חושף בפנינו, על אגדות עם עתיקות ומרתקות, על מפלי מים אדירים, הרי געש מסוכנים, ליוייתנים ענקיים, דבורים חכמות, צרצרים גאוניים, ועוד .
במהלך המפגשים ניחשף לסירטוני וידאו מרתקים, נתנסה במו ידינו בחלק מכוחות הטבע שבהם משתמשים בעלי החיים, וניצור יצירות מופת שבהן נחשוף סודות וכוחות נסתרים בעולמנו המופלא.
מזמין אתכם/ן בכייף למסע יצירתי, מלמד, מרתק ומדהים! בואו בשמחה!

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

חדר בריחה הדרכה: איגור רומננקו

בחוג הילדים ואני נצא למסע היכרות עם החידות הכי מאתגרות בעולם, אך אנו לא רק נפתור את החידות – אלא נפרק ונרכיב אותן מחדש!

אנו נכיר מתודות להרכבת חידות מסתוריות, נלמד את דרכם של פותרי תעלומות גדולים, למשל, הבלש הדגול שרלוק הולמס, והמפקח אלן גרנט אשר פתר תעלומה בת 300 שנה, ועוד רבים כמותם.

בחלקו השני של הקורס אנו נשלב את החידות והאתגרים עד לכדי תעלומה אחת גדולה ומסתורית, ונבנה חדר בריחה בעל סיפור ייחודי לכל קבוצה, ואז, ההורים הסבים והסבתות יאלצו להפוך לפותרי תעלומות בעצמם, וכך לחוות, ולו במעט, חלק מהמסע שלנו בקורס – ‘אמנות החידה’.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

ידיים ירוקות הדרכה :אדם שני

האם אתם מוכנים לצלול לעומקה של הממלכה החשובה ביותר על פני כדור הארץ ?

מה ההבדל בין חקלאות מודרנית לחקלאות ברת-קיימא (פרמקלצ’ר) ? אילו צמחים כדאי לשתול בתנאים הנתונים לנו ? כיצד לתקשר עם הצמחים שסביבנו ולהבין את צרכיהם ?

בחוג “ידיים ירוקות” נכיר לעומק את ממלכת הצמחים, נלמד אודות התהליכים הבוטניים המתרחשים סביבנו, נשים דגש על התנסות מעשית עשירה ופרקטית לצד למידה תיאורטית.

נלמד על מינים ומשפחות צמחים, נתנסה בהנבטה בתנאים שונים, בשכפול וריבוי צמחים בדרכים מגוונות, שתילה בערוגה לעומת שתילה במצע מנותק. נבנה יחד מערכות הידרופוניות (גידול צמחים במים ללא אדמה), נבין מה נחוץ לצמחים כדי לגדול ולהתפתח בצורה המיטבית עבורם, נחקור את יחסי הגומלין בין צמחים לסביבתם וליצורים חיים אחרים, נבין את המחזוריות של הממלכה הירוקה, נבצע תצפיות ומעקבים אחר תהליכים בוטניים שונים, נתנסה ונקבל כלים פרקטיים למלאכת החקלאות והגינון, נלמד את עקרונות המחקר המדעי וניישם אותם דרך פרויקטים מגוונים.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

מה יוצא מטעות ומשטות? הדרכה: אגם אנגלרד סער

בחוג נעמיק את הקשר בין חשיבה יצירתית המצאתית ובין פתרון בעיות. המקום שבו אנחנו פוגשים יצירתיות בכל רגע בחיי היומיום: למשל להשתמש בחתיכת קרטון ליצירת משפך, לנקות מסילה של חלון עם מכחול, לתקן צעצוע שבור עם משחת שיניים ועוד… נעבוד עם מודלים של הפיכת דבר מוכר זר ולהיפך. נגלה שכל אחת ואחד מאיתנו הוא שגריר לכיתה, למשפחה או לקהילה במציאת פתרונות יצירתיים בחשיבה, בהתנהגות, ביצירה ובתקשורת.

נושאים בהם נעסוק: חשיבה המצאתית , משחקים יצירתיים (טיפשיים, רעשניים, פעילים, בלתי פעילים, שקטים), ״חיפוש נואש אחר משהו חדש״, סוגי שיחות, ידע סמוי וידע גלוי, וריאציות על תפיסת חלל, טיפוח הרגישות הקבוצתית- מציאת המקצב הקבוצתי

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

מעבדת ההמצאות  הדרכה: שי אריק

מה משותף לארטיק, גלשן שלג וטרמפולינה? תאמינו או לא, שלושתם הומצאו על ידי ילדים שרצו לשנות משהו בעולם. במעבדת ההמצאות נחקור כיצד מכונית נעה, איך מנוף מזיז עצמים גדולים, איך גורמים למים לעלות למעלה ועוד ועוד. בעזרת תכנון, מחקר, ניסוי וטעייה נמצא פתרונות יצירתיים לאתגרים שונים שיועלו בשיעור וביחד נמציא רעיונות חדשים.

המטרה של מעבדת ההמצאות היא לעורר את רוח החקירה של החוקרים הצעירים, לקדם יצירתיות, לעזור להם לחשוב על בעיות ולהביע את רעיונותיהם באמצעות בניית דברים. ניגע בתחומים הקשורים למתמטיקה, מדע, הנדסה ואמנות, בדרכים מהנות ומגוונות

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

מרעיון להצגה הדרכה: אופירה זילברשטיין

איך הצגה קורמת עור וגידים? מאיפה בעצם מתחילים ומתי יודעים שמסיימים ושההצגה מוכנה?

בחוג נתנסה  בתפקידים השונים בתיאטרון : כתיבה, ליהוק, בימוי, הפקה, ושיווק. נתחבר לעצמנו ונבין איזה רעיון אנחנו רוצים להביע בעצם?

נחשוב איך אנחנו רוצים לבטא את הרעיונות שלנו, נפתח עלילה שמעניינת אותנו, נבחר דמויות שיניעו את העלילה ניצור ונבנה תפאורה מותאמת ונצבע ברגש הנכון בעיננו.

נזמין קהל, נתרגש ונופיע! והכל בסדנת בזק של 12 מפגשים.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

משחקי חשיבה  הדרכה: איגור רומננקו

מתי כדאי להיות ‘נץ’ ומתי ‘יונה’ ? באיזה אסטרטגיה כדאי לי להשתמש בכל מצב? האם כדאי לי לשתף פעולה או לשמור על כל הקלפים לעצמי?

נשחק בלוגיקה : ואיך מבחינים אם טיעון של חברנו הוא תקף או בטל?

איך משחקים ב’בורסה’? ואיזה ‘מניות’ כדאי לקנות ומתי?

בחוג נכיר את ‘תורת המשחקים’ ונדמה את ‘דילמת האסיר’ במגוון וריאציות. נרחיב את המושג ‘משחק’, נלמד מהם יסודות המשחק, ממה הוא מורכב, וניצור משחקים בעצמנו. נראה כיצד משחק יכול להתבטא בכל תחומי החיים, גם בפוליטיקה, סחר, אקטואליה ובעצם בכל מפגש, לכל מטרה, ובכל מקום.

החוג מעניק לילדים כלים פרקטיים לזיהוי ומיפוי של אתגרים בחיי היומיום. הילדים ייחשפו ויתנסו במשא ומתן, ילמדו להשתמש במגוון כלים של תורת הרטוריקה, וידעו ליישמם בחיים האמיתיים.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

עיצוב מוצר הדרכה: אילת רולר

עיצוב הוא פתרון לבעיה. פתרון שימושי, אסתטי, חברתי.
תהליך העיצוב בונה את הפתרון דרך הבנת הבעיה לעומקה, מחקר, חשיבה יצירתית, ציור סקיצות ובניית מודלים, ניסוי וטעיה.
תהליך זה מהווה את הבסיס לפתרון כל בעיה, ומצייד את הילד.ה בכלים לחשיבה רחבה ופתוחה, שלוקחת בחשבון כמה שיותר משתנים ומשתמשת בדרכים שונות כדי להגיע לתוצאה – שמשתנה אף היא בהתאם לכישורים ולנטיות של כל מעצב.ת.

בחוג נלמד מהו עיצוב ומהו תהליך, נבחן מוצרים קיימים ונבין את התהליך העיצובי שהוביל ליצירתם ונכיר מעצבים ואת דרך חשיבתם.
נפתור בעיות עיצוביות שונות ונלמד להשתמש בחומרים שונים וכן בפלטפורמות דו ותלת מימד.

נעבוד ביחד ובנפרד כדי להבין את תהליך העיצוב וכיצד העבודה בצוות יוצרת אפשרויות שאינן קיימות בעבודה האישית.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

פודקאסט הדרכה: סתיו פלטי נגב

איך בוראים עולם ממילים? מה כוחו של הדמיון? האם אפשר לצאת למסע בלי לזוז צעד אחד? ואיך נשמע חיוך?

מילים באוויר הוא חוג ליצירת פודקאסט. בחוג נגלה כי הפודקאסט מאפשר לנו לברוא עולם שלם -פנטסטי, דמיוני, משוגע ומרגש, אך ורק באמצעות מילים וצלילים. ביחד נצא למסעות לחיפוש הצליל הנכון, נבין איך להגיש אותו למאזין, ונלמד לראיין, לקריין ולערוך קטעי שמע.

החוג מזמין את הילדים להכיר את הכלים ליצירת פודקאסט – החל מרעיונות, כתיבה, הקלטה ועריכה ועד ליצירת תוכנית שמע בלתי נשכחת. לאורך הסדנה, המשתתפים יהפכו להיות מספרי סיפורים, מפיקים, טכנאי סאונד ופודקאסטרים צעירים וילמדו את רזי המקצוע. הילדים יצרו ויקליטו קטעי שמע קצרים ויניחו את הבסיס להכנת פודקאסטים משלהם.

ליצירת פודקאסטים בכיתה יש יתרונות חינוכיים רבים, כולל חיזוק מיומנויות מחקר, כתיבה ושיתוף פעולה.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

רובוטיקה למתקדמים Wedo 2   הדרכה:  פליקס חודק

אנו פותחים חוג רובוטיקה חדש שהינו חוג המשך לחוג וי.דו. 1.

נסיט את הוילון ונסתכל על החוג שלנו:  אילו דברים חדשים מחכים לילדים? אילו עוד סודות של יצירת מכונות חכמות הם יכולים לגלות בעצמם? וכיצד זה יכול להועיל בלימודים ובחיי היומיום?
בהבדל מהחוג הקודם בחוג הזה יהיה הרבה חופש. חופש המחשבה ומעוף של דמיון יצירתי המבוססים על הניסיון והידע הבסיסי שצברתם בקורס הקודם. כל היסודות של המכניקה והתכנות שהילדים ילמדו יפותחו עוד יותר דרך נושאים חינוכיים חדשים ואינספור דגמים חדשים של רובוטים שהם יצטרכו לבנות ולהפעיל. הקשר ההדוק בין תכנית הלימודים בבית הספר לחוג הרובוטיקה החדש יאפשר לתלמידים ערך מוסף וחיזוק למקצועות בית הספר כמו מתמטיקה, מדעים, קוד וכו’.
במסגרת הקורס יהיו לילדים מספר רב של מטלות ושאלות עליהן יצטרכו לחפש ולמצוא תשובות בעצמם, וכמובן שלא נשכח להדגיש שגם בחברה של מכונות ומנגנונים תמיד המקום הראשון בחשיבותו הוא של האנושות והאנושיות.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

רופאים לעתיד הדרכה:  פייגי אגלמן

ללמוד, לחקור ולגלות אודות עולם מאתגר ומרתק הקרוב אלינו יותר ממה שאנחנו חושבים.

בחוג רופאים לעתיד אנו מלווים את דור העתיד במסע לגילוי אודות גופנו ותפקודו.  החוג כולל תכנים ברפואה. במהלך החוג נחקור ונתעמק במערכות האנטומית והפיזיולוגיות בגוף האדם, נגלה את האיברים המרכיבים כל מערכת ונבין מהו הקשר בין מבנה איברי הגוף לתפקודם, נצלול לעולם המולקולרי לצורך הבנת תהליכי נשימה, פירוק שומנים, עיצבוב, תנועה ועוד.

מהו מסלול של רופא? כיצד נראו מכשירים רפואיים בעבר וכיצד נראים כיום? כיצד מערכות הגוף פעולות בשיתוף פעולה? כיצד איברי הגוף מותאמים לתפקידם?  מהו מכשיר האולטרסאונד? מהי עזרה ראשונה וכיצד יכולה להציל חיים?

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

מה יוצא מטעות ומשטות? הדרכה: אגם אנגלרד סער

בחוג נעמיק את הקשר בין חשיבה יצירתית המצאתית ובין פתרון בעיות. המקום שבו אנחנו פוגשים יצירתיות בכל רגע בחיי היומיום: למשל להשתמש בחתיכת קרטון ליצירת משפך, לנקות מסילה של חלון עם מכחול, לתקן צעצוע שבור עם משחת שיניים ועוד… נעבוד עם מודלים של הפיכת דבר מוכר זר ולהיפך. נגלה שכל אחת ואחד מאיתנו הוא שגריר לכיתה, למשפחה או לקהילה במציאת פתרונות יצירתיים בחשיבה, בהתנהגות, ביצירה ובתקשורת.

נושאים בהם נעסוק: חשיבה המצאתית , משחקים יצירתיים (טיפשיים, רעשניים, פעילים, בלתי פעילים, שקטים), ״חיפוש נואש אחר משהו חדש״, סוגי שיחות, ידע סמוי וידע גלוי, וריאציות על תפיסת חלל, טיפוח הרגישות הקבוצתית- מציאת המקצב הקבוצתי

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

תכנות למתחילים בסקראצ’  הדרכהשוהם ויגיסר

בחוג  נעסוק ביסודות התכנות – מה היא בעצם תוכנת מחשב? מהו אלגוריתם? מהם תנאים? אלו סוגי לולאות שונות קיימים ומה השימוש שלהם? על נתונים ומשתנים, אירועים מסוגים שונים, מסרים בין אובייקטים ועוד.

את המושגים והמיומנויות השונות נכיר בחלקו הראשון של הקורס בעזרת בניית משחקים ותוכניות פשוטות בסביבה הגרפית של סקראץ’ המאפשרת חופש גדול ותכנות פרויקטים מורכבים ויחד עם זאת היא פשוטה מאוד לשימוש. בחלקו השני של הקורס נעסוק בפרויקטים שאתם תמציאו כאשר הדגש יהיה על היצירתיות והדמיון, חשיבות התכנון וכמובן היישום בסביבה של שיתוף פעולה עם חברינו לחוג.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

תעלומות בלשים ומסתורין  איתי לוין

מהו תפקיד הבלש? האם ניתן לחקור האמת וכיצד ניתן לדעת אם משקרים לנו? האם קיימות רוחות רפאים? ומתי אפשר להסביר תופעות על טבעיות? איך אפשר לחשוף תיאוריות שקריות בעזרות עובדות? על שאלות אלו ואחרות ננסה לענות במהלך החוג בעזרת עקרונות של חשיבה ביקורתית.

העולם היום גדוש במידע, חלקו אמיתי וחלקו כוזב. כיצד אנחנו, המנסים להגיע לשורשה של האמת, יכולים להבחין בין מה שנכון וראוי לבין מה שאינו? בעזרת סיפורי מסתורין וכמה סיפורים אמיתיים מהעולם הילדים בחוג ינסו לפענח תעלומות ואפילו יצרו כמה משלהם. נלמד על אנשים כמו ג’יימס רנדי וארתור קונן דויל, נלמד כיצד מתפתחות קונספירציות וכיצד ניתן להפריח אותן בעזרת עובדות, נחקור את העל טבעי ומתי ראוי להפיק מסקנות בעצמנו, נעצור שוד במוזיאון ואפילו נציל את ראש העיר בעזרת כישורי הסקת המסקנות שרכשנו במהלך הסמסטר, ובסוף השנה נאתגר את ההורים בתעלומה מסתורית שהמצאנו בעצמנו בשבילם

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

תעלומות בעולם הטבע הדרכה: דורי סדן

בחוג ‘תעלומות בעולם הטבע’ נבחן סדרת תהליכים ותופעות בטבע ונתמקד בהשפעת האדם על הסביבה.

ניגע במארגי מזון, התפתחות אבולוציונית וביומימקרי.

נתנסה בכתיבה מדעית-יוצרת ונפגוש מנגנונים יוצאי-דופן בעולמות החי והצומח, ונכיר את מגוון השונות והיצירתיות בטבע.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות

.

תקשורת NLP הדרכה: קרן רונן

בכוח המוח להתפתח ולצמוח. איך המידע נקלט מהסביבה ע״י החושים? האם יש לנו שליטה על אירוע שאנחנו חלק ממנו? האם אנחנו מגיעים למסקנות נכונות בעקבות אי הבנה שאנחנו חלק ממנה?  כששני ילדים רבים וכל אחד בטוח שהוא הצודק מגיע כלי עוצמתי שמציע דרך נוספת לפתרון הבעיה: חשיבה מחוץ לקופסא. שמו של הכלי הזה הוא nlp.

טוב, אז מה זה בכלל nlp? . זהו כלי פשוט ידידותי שברגע שלומדים איך להשתמש בו החיים משתנים מקצה לקצה. הוא נותן לנו את היכולת להסתכל על כל הסיטואציה מהצד ולפתור אותה – בחשיבה מחוץ לקופסא. הילד לומד לקחת אחריות ולפתור בעיות לרצון כל הצדדים.

בהשאלה מעולם הטבע: גם בחוקי הג’ונגל יש סדר אחד מהם הוא nlp שנמצא שם כדי לעזור לבעלי החיים. כששנים רבים מי יהיה מנהיג הלהקה, והם מגיעים לשלב עימות פיזי ביניהם,  זה שיודע שעומד להפסיד נשכב על הגב ו״אומר״ למנצח בשפת בעלי החיים הפסדתי. כאן נכנס למשחק ה nlp של בעולם הטבע. המנצח לא יפגע במפסיד אלא ייתן לו לקום וללכת. דרך נוספת לפתור משבר לטובת 2 הצדדים.

במסגרת הקורס ניישם את יתרונות nlp בדרך חווייתית יצירתית ומרתקת של סימולציות, משחקים, עבודות יצירה, כשהילדים הם המנהלים את אותן פעילויות: ומביאים לפתרון לטובת הצדדים המעורבים.

אז בואו ותהיו שותפים לבניית עולם טוב יותר, עולם של פשרות הבנות וקבלת האחר.

חזרה לרשימת החוגים לפי ימים ושעות